Regulamin

REGULAMIN

korzystania z usług przygotowania oraz dostawy posiłków w ramach cateringu dietetycznego Eat4Fit

§ 1 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług cateringowych Eat4Fit, której właścicielem jest Viva Italia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Koszalinie, ul. Różana 5, 75 – 212 Koszalin, NIP: 6692516704,
wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem  0000414015.

§ 2 Definicje

1. Usługa cateringowa obejmuje kompleksowe przygotowanie i dostarczenie pod wskazany przez klienta adres zestawu posiłków obejmujący: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.

2. Klientem jest pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy.

§ 3 Przedmiot zmówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest usługa lub usługi cateringowe wybrane przez Klienta, spośród zestawów oferowanych przez Eat4Fit:

- Dieta 1200 kcal

- Dieta 1400 kcal

- Dieta 1600 kcal

- Dieta 2000 kcal

- Dieta 2500 kcal

- Dieta 3500 kcal

- Dieta cukrzycowa 1600 kcal

2. Każdy z zestawów dostarczony jest w opakowaniu zbiorczym w ilości 5 posiłków dziennie w zamkniętych szczelnie pojemnikach wraz z naklejoną informacją  o rodzaju posiłku, wartościach odżywczych.

3. Dieta testowa to jednodniowy zestaw posiłków, który pozwala zorientować się Klientowi jak wygląda dieta Eat4Fit. Jest to taki sam zestaw, jaki otrzymują tego dnia inni Klienci.

4. Klient ma prawo skorzystać z diety testowej jednokrotnie. Każde kolejne zgłoszenie na dietę testową zostanie odrzucone.

§ 4 Złożenie zamówienia

1. Zamówienie Usługi cateringowej odbywa się poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji w wybrany sposób:

- mailowo, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- na stronie www.eat4fitcatering.pl w odpowiednim panelu klienta

- telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 pod numerem telefonu 508 681 780 oraz potwierdzenie mailowe złożenia zamówienia.

2. Zamówienie uważa się za złożone w momencie otrzymania potwierdzenia mailowego za pośrednictwem poczty elektronicznej ze strony www.eat4fitcatering.pl

3.  Zamawiający zobowiązany jest podać wszystkie informacje potrzebne do złożenia zamówienia oraz w celu skontaktowania się z Klientem.

4. Zamówienia przyjmowane są do godziny 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku i będą realizowane od drugiego dnia następującego po dacie złożenia zamówienia i dokonania zapłaty.

5. Zamówienia złożone po godzinie 14:00, w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy będą realizowane na trzeci dzień od złożenia zamówienia.

6. Klient jest zobowiązany do poinformowania Eat4Fit o wszystkich alergiach pokarmowych. Eat4Fit nie bierze odpowiedzialności za  jakiekolwiek negatywne następstwa zdrowotne z korzystania z usługi cateringowej.

7. Przed rozpoczęciem korzystania z cateringu Eat4Fit, Klient zobowiązany jest do wypełnienia kwestionariusza dietetycznego.

Kwestionariusz dietetyczny Klient wypełnia w trakcie spotkania z dietetykiem, bądź mailowo, jeśli obie strony nie uzgodnią dogodnego terminu spotkania lub gdy Klient nie życzy sobie kontaktu.

§ 5 Płatność

1. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za usługę cateringową na dwa dni przed jej realizacją przelewem na konto INGBank 16 1050 1559 1000 0023 5876 4096 lub osobiście w Centrum Rekreacji Forma ,ul. Rolna 14, Koszalin (PARK WODNY KOSZALIN I piętro).

2. Za dzień płatności uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Klienta.

3. Eat4Fit jest uprawniony do wstrzymania dostawy nieopłaconego całkowicie zamówienia.

§ 6 Dostawa

1. Dostawa zamówienia odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 9:00.

2. W przypadku weekendów catering dostarczany jest na dwa dni, na sobotę i niedzielę.

3. W przypadku, gdyby Klient nie odebrał zamówienia z powodu nieobecności pod wskazanym adresem lub z jakiejkolwiek innej przyczyny niezgłoszonej do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę, przedmiot zamówienia uważa się za doręczony. Klient nie jest upoważniony do domagania się zwrotu należności za zamówienie przypadające na ten dzień lub zgłoszenia jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania zamówienia.

4.  W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych od Eat4Fit, powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, firma nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie cateringu, a Klientom nie przysługuje prawo do złożenia reklamacji lub odszkodowania.

§ 7 Reklamacja

1. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub sposobu jego realizacji Klient ma prawo do reklamacji.

2. Reklamacja może być składana mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do godz. 8:00 rano następnego dnia roboczego.

3. W razie uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma zestaw zgodny z przedmiotem zamówienia następnego dnia roboczego lub zwrot pieniędzy za jeden zestaw.

4. W przypadku nieodpowiedniego przechowywania posiłków Eat4Fit przez Klienta, firma nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety.

§ 8 Polityka prywatności

Wszystkie dane adresowe i teleadresowe uzyskane w procesie zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002, Nr 101 poz. 926 ze zmianami). Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w celach zamówienia i w celach marketingowych. Administratorem danych jest Viva Italia sp z o.o.   prowadząca działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru Gospodarczego pod numerem  0000414015. Klient ma wgląd do swoich danych adresowych i teleadresowych jak również możliwość ich poprawiania.

 

Free Joomla! template by Age Themes